Zamjene i Povrati

 

Proizvode koji su neoštećeni, nekorišteni i u originalnoj ambalaži kupac može zamijeniti za drugi proizvod (drugi model, snagu i slično). U tom slučaju kupac o svom trošku vraća proizvod na našu adresu ( Sunčana 3, 31550 Valpovo). Nakon slanja paketa dužan nas je o tome obavijestiti. Po primitku vraćenih proizvoda kontaktirat ćemo kupca i u dogovoru s njim poslati mu drugi proizvod u zamjenu.

 ENDRESS d.o.o. odgovara za materijalne nedostatke proizvoda koje prodaje na svojim stranicama sukladno pozitivnim propisima, posebice Zakonu o obveznim odnosima Republike Hrvatske.

 Prilikom preuzimanja proizvoda kupac je dužan provjeriti eventualna oštećenja paketa i odmah ih reklamirati kuriru koji je robu dostavio, odnosno odbiti preuzeti pošiljku na kojoj su vidljiva vanjska oštećenja. U slučaju pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda kupac ima pravo na zamjenu ili povrat pri čemu je dužan što prije prijaviti nedostatak putem telefona (031 650560) ili e-maila webshop@endress.hr . Troškove povrata ili zamjene pogrešno isporučenih ili neispravnih proizvoda snosi prodavatelj. Pogrešno isporučeni proizvodi moraju biti vraćeni neotvoreni, u originalnoj ambalaži.

 

Jednostrani raskid ugovora

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, kupac ima mogućnost jednostrano raskinuti ugovor ne navodeći za to razloge u roku od 14 dana od datuma isporuke proizvoda.

Kupac može jednostrano raskinuti ugovor koristeći Standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražava svoju volju za raskidom ugovora na trajnom mediju. Obrazac za jednostrani raskid ugovora možete preuzeti na linku.

U slučaju jednostranog raskida, kupac je dužan o svom trošku vratiti proizvod u identičnom stanju u kojem ga je primio na adresu: Endress d.o.o., Sunčana 3, 31550 Valpovo i to najkasnije u roku 14 dana od izjave o jednostranom raskidu ugovora. Povrat novca bit će izvršen u roku od najviše 5 dana od povrata proizvoda na našu adresu.

U slučaju da naručene proizvode odbijete preuzeti bez razloga Endress d.o.o. ima pravo od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene uskratiti iznos izravnih troškova povrata proizvoda.

Sukladno članku 77. stavku 5., kupac je odgovoran za svako umanjenje vrijednosti kupljenog proizvoda koje je rezultat rukovanja* kupljenim proizvodom.

Pravo na jednostrani raskid ugovora Zakonom je isključeno u više slučajeva. Endress d.o.o. utvrđuje uvjete povrata – postotke umanjenja iznosa povrata uslijed umanjenja vrijednosti proizvoda.

  

 Rezervni dijelovi

Za rezervne dijelove, kupljene po narudžbi kupca, nije moguć povrat robe, novca ili zamjena za drugi proizvod.

 

Preporuke:

-  dobro pregledajte karakteristike proizvoda kojeg naručujete, a koje su navedene u ponudi na našoj web stranici.
-  ne preuzimajte proizvod ako primijetite da je ambalaža oštećena, nego skrenite pozornost dostavljaču i zatražite da proizvod vrati nama ili nas odmah obavijestite o oštećenju na 031 650560
-  ako je ambalaža neoštećena i preuzeli ste proizvod, pažljivo skinite ambalažu uz što manje oštećivanje jer oštećena ambalaža umanjuje vrijednost proizvoda u slučaju povrata 
   pregledajte proizvod i ako ima vidljivih oštećenja (npr. slomljen dio, ogreban proizvod usred transporta ili skladištenja i sl.) što prije nas obavijestite.

-  kupac je dužan u roku od 7 dana od trenutka zaprimanja pošiljke, prijaviti eventualno oštećenje ili nedostatak na proizvodu koji se dogodio u transportu. 
-  ako proizvod nema oštećenje, ali niste zadovoljni i želite ga vratiti, nikako ga nemojte koristiti

.

Reklamacija proizvoda

 

U opisu proizvoda navedeno je na koji period je osigurano jamstvo za određeni proizvod. Datum izdavanja računa je datim aktiviranja jamstva. U slučaju kvara proizvoda unutar jamstvenog roka ili bilo kojeg razloga nezadovoljstva proizvodom kupac nam, sukladno Članku 10. Zakona o zaštiti potrošača, može uputiti pisani prigovor putem e-maila (webshop@endress), poslati poštom na našu adresu Sunčana 3, 31550 Valpovo. U pisanom prigovoru kupac mora navesti svoje ime i prezime, broj narudžbe ili računa te adresu za dostavu odgovora. Na pisani prigovor očitovat ćemo se u zakonskom roku od 15 dana od primitka prigovora od strane kupca. U slučaju opravdane reklamacije, ENDRESS d.o.o. snosi troškove prikupa i slanja proizvoda u ovlašteni servis. Ovlašteni servis dužan je popraviti proizvod u razumnom roku, najčešće 45 dana, a u slučaju otegotnih okolnosti popravak može trajati i duže.